090419

1 månad och 1 dag kvar sen så är det no more ingelstorp.
hemsk tycker jag , vill vara kvar här . jag trivs på skolan .
kommer att sakna stället sjuk mycket . lite smått nervös också
vet ju inte vad som händer efteråt . men har börjat mitt jobb sökande
nu i alla fall , så jag hoppas på ett svar snarast .




den här söndagen sitter man och kollar på repriser på 4:an med flottigt hår
och illaluktande , fy fan så hemskt! men tänkte snart ställa mig och diska lite
sen så blir det en lång uppiggande dusch . kanske en sväng in till kalmar med ,
behöver lite mat och så där (egentligen menar jag att jag behöver cocacola).




ja som sagt så jobbade jag hela förra veckan , fick rida en satans massa hästar .
jag upptäkte även muskler jag inte trodde fanns . hade en väldans träningvärk, uscha!
men det känns skönt efteråt när man vet att man har arbetat hårt :)
nu längtar jag bara tills lönen kommer , ååh pengar!!! <3


sen i fredagas bar det av till stockholm , resan dit tog typ 6 timmar . vi åt grekmat
och kollade lite i affärer på kvällen . sen blev det sängen .
och som lisa skrev: det är inte lätt att fittparkera på en pulle ;)
lördagen bar det av in till stan för att shoppa , älskar faktikst stockholm . de har så mycket
affärer som inte finns i kalmar , så nu hoppas jag att det inte är någon som har en likadan
studentklänning som jag har .



nu sitter jag bara och skriver massa skit som inte ens är intressant , ursäkta mig!
ska i alla fall ställa mig och ta hand om disken och sen även städa lite , plugga lite
som man skulle ha gjort på lovet . men orkade man ? NEJ!


loove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0