1 månad


folk som kommenterar anonymt och skriver frågor , väldigt
onödigt , kan ju inte svara på dem då . 
men kan svara på frågan här: jag tänker inte berätta vem det är som ljuger för
mig , om den personen känner sig träffad så vet ju iaf han/hon det!

nu ligger man här i sängen igen med sin alldeles för stora laptop, är väldigt
sugen på att köpa en ny, lite mindre och smidigare .. får se hur det blir det det.
i alla fall, jag ska försöka sova nu .. är väldans trött så jag tror att jag sjukanmäler mig
imorn , kan ändå inte springa massa varv på slingan då lär jag väl falla ihop och dö ,
med tanke på hur dåligt jag mår idag =/ illamående som fasen , uscha!

ha en trevlig natt ..

love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0