högsby

tog en runda hem idag . kände för att träffa mamsen litegrann .
var faktikst trevlig att vara hemma för en gångs skull . beslutade mig även för
att åka hem redan ikväll . ingen mening med att sova hemma när jag har
täcket i skolan och med den kylan vi hade hemma hade jag troligtvis frysit ihjäl .

så har man åkt på förskylning igen , fattar inte att jag aldrig kan bli frisk .
men ska väl försöka att ta det lite lugt ett tag (hur nu det ska gå till).
då har jag väl kanske en chans att bli frisk .


nä , eftersom att jag inte fick se på andra avenyn hemma idag så tänkte jag lägga mig
och kolla på det nu :)


godnatt ..


loove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0