stall v. almgren!

3 dagar på praktiken har nu gått och jag vill redan hem .
visst är det kul här men jag saknar skolan och alla kompisar .
har varit hästskötare i 2 dagar nu . gårdagen var skit seg, bara stå och ta hand om hästarna,
missade alla klasser victoria var med i tyvärr ..
dagen var bättre , behövde inte hålla så många hästar . hjälpte dom på hästak lite grann med hingstarna
och någon annan snubbe med en jätte fin häst .
ibland så undrar jag verkligen hur vissa männsikor rider, man kan faktikst tro att de fortfarande är ponny ryttare,
de rider som att de bara vill vinna de skiter i hur hästen har det .. =/

det är underbart väder ute, jag älskar det .
har till och med fått färg i ansiktet , fast just nu är jag bara röd men hoppas på att
färgen kommer snart .. och sen idag hörde jag på radion att det ska bli snö och regn
igen nästa vecka, vart fan är klimatet på väg ? vill ha soool!!

känner mig väldigt tråkig , ska nog ta och laga lite mat istället , vet tyvärr inte vad jag
är sugen på , men får väl hitta på något :)


love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0