15 augusti 2oo9

hejsan . nu är jag tillbaka från mitt hektsika liv . trotts att jag har fullt upp igen . haha . den här veckan har det varit saker att göra hela tiden känns det som ingenting som jag är van vid faktikst . men jag gillar det .

gårdagen hos idag var kanon , kräftor , grillat , bacardi , galenpanna och massa skitsnack . underbart . längtar tills vi ses nästa gång även att vi inte vet när det blir , tyvärr :(

nu tänkte jag ta en sväng in i duschen ska tillbaka till oskarshamn och träffa mellis och carro , yey . var ett tag sen man såg er också tyvärr . men det blir mys . melissa babe ska med också , hon komme bli så glad för jag bara lämnar henne hemma tiden och det gillar hon inte min stackars bebis . hehe .

hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0