18 augusti 2oo9

godmorgon . vaknad halv åtta idag hade så ont i huvudet och typ hjärtat och ryggen , mysko . eller det kanske är bröstet det gör ont i . jaja , whatever ! gick och la mig igen i hopp om att smärtan skulle försvinna . huvudvärken är över . men inte resten . vet tusan inte vad jag har gjort . sträck mig kankse ? borde vara så . så är det !

nu ska jag gå över till mormor och morfar och hänga lite tvätt sen tillbaka hit för att äta frukost , trots att jag håller på att dö just nu  men vågar inte säga emot mormor och morfar . vill de ha hjälp nu så ska de få hjälp nu .

nähä , jag kommer försöka hinna med bloggen idag i alla fall . promise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0