miss trötter

tusan , hur kan man vara så trött som jag är ? jag har ju inte
gjort något jobbigt direkt . tror att det är en liten förskylning som
spökar . usch , fy och blä !

nu ska jag och mamma gå ut med båda hundarna och hälsa på
linda en sväng och se hur det är med den stackarn . sen blir det
en dusch och sängen . underbart , längtar . haha .

har även gjort en riktigt upptäckt idag . jag tvättar inte håret lika ofta
som jag brukade göra , för innan var jag tvungen att tvätta det varje
dag annars var det fett och äckligt nu har det gått tre dagar sen sist
och det är fortfarande rent . helt otroligt . eller rent är det väl inte men
det är ju inte lika flottigt som det brukar bli, yey !

om jag inte skriver mer ikväll så har jag somnat och då hörs vi av i
morgon bitti igen :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin

2009-08-10 @ 20:26:25
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej !

Sugen på en gratis pryl från Melba.se ?



Klicka in på min blogg och tala om vad just du vill vinna så är du med i tävlingen. Du bestämmer alltså själv vad du vill vinna !



Lycka till!

Kram Sanna

2009-08-10 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0