sviken !

trots att jag suttit hela dagen och hoppats på att j ska komma och trots att jag vet att det är cirka 1% chans att han gör det så känner jag mig skit sviken när han säger att han inte kan . började till och med att lipa första gången jag gör det för att han inte vill komma och träffa mig . bortförklaringarna är många .. vet faktiskt inte om man ska tro på dem eller inte . tyvärr . har väldigt svårt att lita på folk efter allt som hänt den senaste tiden . fan ! och hur blir det när jag flyttar ner till skåne då ? vi kommer ju aldrig träffas . men det verkar han inte fatta för dit kan han tydligen köra men inte hem till mig . trots att det är närmare till högsby än till kristianstad . killar säger jag bara !!!!!!!!

ännu värre blev det när mamma lovat att vi ska ut med hundarna på långpromenad efter att jag hängt tvätten hos mormor och morfar . när jag kommer tillbaka och kör in bilen på gatan ser jag att hon och c redan är på väg . tack för den ! det är fan min hund och jag som ska ut med den inte någon annan !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0