vuxenpoäng ?

jag tror att jag har massor att berätta och att jag har ökat mina vuxenpoäng enormt .

  1. hyrde en "barnfilm" och en "skräckis" . klarade av skräckisen utav att bli det minsta rädd . ökade vuxen poäng?
  2. drack vin utan att sprite eller liknande i , inte illa . jag hatade vin innan men lär mig . mer vuxen poäng ?
  3. klarade att åka till kalmar och bara handla nödvändiga saker . som smink och ridhanskar . wow !
  4. har börjat tänka på min ekonomi . en bra sak när man är arbetslös . oh yeah !
  5. och från och med idag ska jag dra ner på bilkörandet !
det var nog det senaste , så lite vuxenpoäng är jag värd , eller ? ;)

och just det , lycka till imorn syster . du , jag saknar dig ! ensamt att vara enda tjejen hemma men bara d och v hemma hela tiden . mamma är ju inte till så mycket sällskap , men jag har ju melissa såklart . eftersom att j inte verkar vilja ta sig tid till att träffa mig längre , snyft ! för det är ju inte bara jag som ska anstränga mig med att köra till kalmar hela tiden . jag hatar att köra bil .

det var allt för mig idag . nu blir det gossip girl .

miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0