1 år och 6 månader

nu var det nästan färdig packat inför
stockholms resan. tar de sista lilla imorn,
efter att jag varit hos min plutt.
sen kör jag och sara hela vägen till stockholm,

tillsammans med, jenny, matilda och louise.
kommer bli den perfekta helgen!



lite om helgen:

lördag: alla <3ans dag och 1 och ett halvt år tillsammans med världens underbaraste kille <3
              firade dagen med massa jobb, rida min häst och senare på kvällen så blev det en
              mysig middag i lägenheten tillsammans med knodden, sara, claesson, märtha och älskling.
              maten var god, men kvällen blev väldigt lång.

söndag: jobbade massor, var på öland och hämtade lilla fia. sedan på eftermiddagen blev det rejäla
                galopper på stubbåkrarna, uuurmysigt!

måndag: ännu mer jobb, uscha! fick rida lite också, och för min del blev det marit och lisa. fy fan, vilka 
                 hästar, men det var mysigt att rida någon annan än rablo.

tisdag: jobb, slapp rida idag, istället så var Jörgen i stallet och raspade alla valackerna. tusan va tungt det
             blir att hålla upp ett huvud medans han raspar, uscha. efter 4 hästar så var man död!

onsdag: sista dagen nu, skönt! red ut idag med på några av hästarna, för min del så blev det quintus och flipp.
                flippen var lycklig och gjorde värsta skuttet så att jag höll på att flyga åt helvete, men jag har super
                balans och lyckades sitta kvar även denna gången.
                på eftermiddagen red jag och sara ut på våra skruttar, hoppade lite i skogen och galopperade på
                åkern, tamme var mycket duktig idag.

så det var min vecka .


nu blir det sängen och fortsätta läsa änglar och demoner.


GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0