innebandy

innebandy turnering på skolan ikväll, the ladies ägde . NOT!
tyvärr så förorade vi varenda match, men nästa gång, då ska vi ta dem allihop.

för övrigt idag så har jag tagit i ett dött hästben, det äckligaste jag har gjort.
men att slå på en tappsko var inte så svårt som jag trodde.

imorn blir det bio i taket lyser stjärnorna.
det blir en trevlig myskväll tillsammans med tjejerna.
och det älskar vi .

har kommit fram till en viktig sak idag; jag måste
börja sova mer, äta mer och träna lite mer.
kommer snarta kollapsa om jag håller på som jag gör.
uscha, blir nästan rädd för sig själv!






varför måste livet vara så komplicerat?



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0