skoltrött ?

det är frågan.
prov imorn i etologi och hur ska de gå ?
pluggar och pluggar , men får ändå inte in något i huvudet.
har arbete i psykologi som också ska vara inne imorn,
skriva en analys om american history x. men jag orkar inte
har inga idéer i huvudtaget.
är så missnöjd, lika så med religionen här om dagen.
uscha. måste ta tag i det är nu.

ska bli så skönt med lov nu, ska försöka vila upp mig så mycket
det går, även att man ska jobba fredag kväll - onsdag e.m.
sen på torsdagen så drar vi till stockholm, och det ska bli
så jävla nice .

nu ska jag ställa mig en en varm och skön dusch,
sedan lägga mig under täcket och bara mysa med
boken änglar och demoner .


GODNATT P&K <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Etologi e ju skitintressant ju! Fixar du schtumpan!

2009-02-28 @ 21:54:07
URL: http://bloggocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0