januari 2oo9

jag fyller 19 :)
blir väckt mitt i natten utav att joel, claesson, knodden och poddie skjuter
raketer utanför fönstret. fick en vacker födelsedagssång och en fin present. tack!

janni fyller 19 :)
hela gänget går ut för att fira oss, börjar med bowling. sedan bar det av inte till km.
blev en nykter kväll, alltid lite segt man man hade ju sina anledningar.

får körkort :)
lyckas äntligen få det där förbannade körkortet . nu är det bara en bil som saknas.

bestämmer mig för att sälja tamino :(¨
ja, har inte tid med häst. så nu ligger han på annons. har förhoppningsivis redan
en köpare, men man vet ju inte säkert än.


30 januari
bestämmer att vi ska sitta hemma och mysa framför let's dance. men nej nej, det rings och
tjatas i hundra år om att vi ska med på backyard babies. efter mycket om och men hänger vi med.
blev en rättså lyckad kväll, förfesten och efterfesten var det roligaste. ska inte berätta allt för mycket om det.
men en trevlig kväll var det. kom i säng vid ca 05.45 och vid 06.45 ska man köra ner till stallet för
att jobba, det var väldigt jobbigt!

31 januari
trött trött och åter trött! efter jobbet kommer jag upp till lägenheten, lägger mig i sängen och somnar med en
gång. skönt! snart dax att sova igen. ska äta lite mat med knodden ikväll, sen blir det nog sängen för min
del, ska ju upp och jobba imorn också . usch för att jobba!


P&K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0