090712

åkte hem till högsby en sväng idag .
träffade min lilla sötnos som jag länmat
hemma med mamma . och hon har vuxit
bara på dessa 3 dagar som jag inte har sett
min sötnos . men hon var fortfarande lika bitig
som hon var innan ;)

har fortfarande inte en aning om vad jag ska
skriva om, har ingen lust alls , men känns
dumt att lägga ner bloggen nu så här bara för att
man är lite deppig . låg i sängen till klockan halv 1
idag och läste min bok . är helt insnöad i twilight
böckerna . blir lite smått avundsjuk när jag läser dom
vill också ha ett spännande och intressant liv . precis
som bella , och ännu mer när man vet hur snygg edward
är , haha . känner mig som en barnunge . men what the
fuck bara för att man är 19 år ska man inte behöva sluta
med att drömma lite . haha !

nä , ska väl snart dra oss tillbaka mot kalmar .. och imorn
så blir det massa bloggande för då är inte joel hemma och
kan gnälla på mig . bra va ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0