090715

yes , jag lyckades få en stund framför datorn .
fast bara för att joel är i verkstaden så jag är
själv hemma , man får passa på att blogga på
såna stunder . haha . bara för att vissa killar inte
fattar varför man bloggar .

blev ingen runda i skogen som jag tänk mig .
kom upp till första huset på den vägen där jag tänkt
rida där tog det tvär stop, ställa sig på bakbenen och
sen sparka bakut om vartanat som en dåre , läskigt .
ingenting hjälpe så när han rest sig så högt att till
och med jag blev rädd så gav jag upp och red tillbaka
och galopperade igenom honom i paddocken . det
gick kanon :) så fin har han inte varit sen jag fick hem
honom , jag är så nöjd :D

nu blir det en väl behövlig runda in i duschen för att sen
lägga sig i sängen och ta en tupplur . eller aa , jag ska
kanske säga sova för resten utav natten .

natti natti <3


Kommentarer
Postat av: laila

Vad tycker du är snyggast tjocka människor eller smala? :P

2009-07-15 @ 23:59:07
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0