21 juli 2oo9

hej kära läsar ! hur mår ni idag ? slälv har man åkt på en hemsk
förskylning halsen är svullen och huvudet värker som att det är
något som bankar och bara vill komma ut . otroligt jobbigt .

blev en sen kväll i stallet igår så därför orkade jag inte uppdatera
något mer . var helt slut efter ridningen .

melissa är pigg och galen idag . hon fick en platshamburgare som
piper igår , och hon verkligen älskar den . haha . tur att hon kan
underhålla sig själv i alla fall när matte är krasslig .
 
ska ge mig på ett försök med bilderna ännu en gång . men inte
än , det tar jag i eftermiddag för nu tänkte jag vila mig lite till :)

Kommentarer
Postat av: Bubblyheart ♥

sv: Jo den var söt :) Så vad ska du hitta på för skoj idag? Kram

2009-07-21 @ 11:15:48
URL: http://bubblyheart.blogg.se/
Postat av: Daniel

Krya på det stackarn!



Satt dej på lovin!

2009-07-21 @ 12:48:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0