BILDBOMB 2


babe kör min bil (tror han är tuff) ;)


sara har spriten i högsta hugg , som vanligt :P


dom har träffade jag på öland :)


linnéa och jag kör en snygg pose ;)


som sagt sara älskar sprit ;) haha


lite folk :)


victor och dennis . och ja , dennis har klämt sig i min skinnjacka ;)


ye , jag är snygg i know ;)


staffan kom till victor, sara jag och linnéa smet till knoddens bror
fest . nice . fick träffa lite folk man kände under kvällen i alla fall :)


mamis puppy , en liten border collie blandad med jämte :) smirnoff <3


melissas nya koppel och halsband :)

så alla läsare  , nu har jag slängt upp massa bilder . får hoppas att ni  gillar dom .
alla går att klicka på så dom blir större :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha ojaa och folket tyckte juh om er? neej! =)

2009-07-24 @ 11:59:26
Postat av: lol

hahahahhahaa oja och folket tyckte om er? neej =)

2009-07-24 @ 12:01:13

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0