helgen med carro :)

torsdag: jag och melina beger oss iväg till halland :)
en lång och otroligt varm resa . men alla kom fram
levande . hrm , på vägen till carro blev det lite missförstånd
och vi körde lite fel , men fram kom vi till slut :) då blev det
tacos och sen kollade vi in sjön också .. mys!

fredag: klockan halv 6 eller ngt vaknad melissa så då var
det dax att gå upp . blir en smarrig frukost och sedan drar
jag och mellis till gekås medans carro jobbade . blev en
massa grejer till melissa mindre grejer till mig själv .
på eftermiddagen blev det bad , melissa badade för
första gången . även om det inte var frivilligt .. även jag tog
mig nästan ett dopp . var lite svårt med en jobbig hund ;)
på vägen hem så blir mellis hund mysko så det blir en
sväng till djursjukhuset , ett akutfall som fick vänta i si så där
45 minuter eller något och de visste inte riktigt vad det var för
fel på henne =/ sen pizza mums!

lördag: full rulle hela dagen ! morgon promenad i stekande sol,
shit så varmt . sen blev det duschen för alla och så bar det av in
till varberg . gick lite på stan , lyckades att inte köpa någonting
förutom ett fästinghalsband till melissa. var på medeltidsdagarna .
mysigt , hade också velat leva då . kollade på tornerspel , eller va
man ska kalla det , mycke fina hästar . men varmt för dom stackarna .
innan vi svimmade utav värmeslag så åkte vi hem och for direkt till
sjön . då blev det bada vill jag lova . fasen så skönt och varmt .
senare på kvällen blev det havet , åt grillad kyckling och potatissallad .
mums! gick en sväng med hundarna i vattnet och då hände något
väldigt oväntat melissa badade och simmade (hon hatar typ vatten)
men tydligen lika kräsen som jag .. haha havet ska det va !
och sen glass på tre toppar , mums! godaste glassen jag ätit ,
och då är det gott med tanke på att jag egentligen inte gillar glass så
där hemsk mycket ;)

söndag: sovmorgon! till 8 i alla fall . mumsig frukost idag igen . sen en
lång promenad med hundarna . och min hund måste vara knäpp . när
vi kommit tillbaka på vanliga stigen så springer hon hela vägen tillbaka
hem till carro för att hon är så trött . haha . sen åkte vi in en sväng till
varberg och kollade i affärer . packade in i bilen , käkade en smarig
middag sen drog vi oss tillbaka mot smålands mörka skogar . suck!

jag hade mer än gärna bott där nere på västkusten , så himla mysigt .
så joel läs detta och ta åt dig ! ;)

nu blir det duschen , läsa lite bloggar och sen börja läsa andra twilight
boken och sova .
bilder kommer upp på facebook imorn . för idag är jag lat :D

natti <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som du haft det mysigt =)

2009-07-05 @ 23:29:38
URL: http://juliamelin.devote.se
Postat av: Mia

Hej du!!

Har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. det är väldigt jämmt mellan oss och tvåan så varje röst är mycket uppskattad.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

2009-07-06 @ 00:53:12
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Carro

Hade verkligen en lovely helg med er och era sessor ;) Detta får vi ta och göra om! Liseberg?

2009-07-07 @ 19:58:58
URL: http://bloggocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0