ojoj ..

tro det eller ej , men idag har jag sökt ett jobb .
kanske inte det bästa eller något jag egentligen
vill göra , men behöver man pengar så vad gör man ?

nä, nu är det väl dax att ta tag i den här otroligt underbara
onsdagen . NOT ! ska läsa ut ljudet av ditt hjärta .. inte mycket
kvar av den nu . sen ska jag cykla till stallet och rida en lång
tur och försöka få fram en riktig bjudning i galoppen , varit
dålig med det på sistonde . tokaji bara reser sig och jävlas .
dumma häst . så jag ska ta mig mod till att våga rida ensam förbi
cajsa-stinas läskiga mammas hus . gaah!

just det , ska städa babys rum också . han är lite arg för att jag bara
slänger allting om kring mig hela tiden (jag förstår honom) .
lovar att det ska bli bättring på den fronten också . haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0