solen har hittat till halltorp

förlåt , igår var jag så deppig och trött på livet
att jag inte ens orkade ta upp datorn ur väskan
och skriva ett blogginlägg . tycker att jag kan få
lite medlidande (a)

men idag är det lite bättre , visst är fortfarande
något i livet jag saknar , men kan inte säga precis
vad det är (eftersom att jag inte vet det själv) och
ska inte prata mer om det . för idag vill jag vara glad .
solen har tittat fram igen och det är knappt ett moln på
hilmen , jaja , klockan är bara 7 men jag hoppas att det
håller i sig hela dagen :)

åker till öland en sväng idag också för att träffa mamma
och resten av gänget , sen är ju melissa där också .
saknar min lilla sket hund , men nästa vecka får jag ha henne
på heltid igen :)

nu ska jag sova lite till , tänkte bara slänga in ett inlägg nu ,
för vem vet när man kommer hem ikväll . hehe .

ha en underbar dag :) <3

och grattis matilda babe på din 19-års dag :D <3


Kommentarer
Postat av: Katja

man får lov att deppa ibland..

2009-07-14 @ 09:33:25
URL: http://katka.blogg.se/open
Postat av: Majimo

Hej! :)

Jag vill jättegärna ha tips på bra kärlekslåtar, så tipsa mig om din favorit :D

2009-07-15 @ 01:19:24
URL: http://majimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0