090618


ännu en plågsam morgon har påbörjats .
hon bråkar bits och ska bara vara överallt hela
tiden min lilla skit hund .
men jag ska inte gnälla , för samtidigt som hon är
så jobbig hela tiden så är hon precis lika söt .
sen är hon ju bara en liten valp så man ska ju inte
klaga , dom är ju till för att vara lite småjobbiga :)

ingen sol idag :(
vad ska man göra hela dagen idag då ?
hm .. ska ju till joel men ska ju inte åka förens
efter klockan fem . så jag kommer ju vara uttråkad
innan det . blä !

imorn är det midsommar och det är fortfarnade inte
bestämt vad vi ska göra än , jobbigt jobbigt .

blir väl till att gå en runda med melissa snart också .
synd bara att det precis började regna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0