aj löv ju

min hund älskar att jaga sin egen svans!
ska snart gå och ta en kvällpromenad på henne
så att hon sover hela natten och inte vaknar klockan
5 och försöker döda mig (a)
så hilma underbart med de här fina vädret , ååh jag
älskar det och hoppas verkligen att det blir finare nu
framåt sommaren och speciellt midsommar .

vad händer då ? funderar faktikst på att bara vara
hemma och ta det lungt . sorry!


by the way , fick världen sötaste hjärta utav min underbara
älskling igår . suck , saknar honom redan . och då har han
varit här hela helgen och jävlats med mig .. kom tillbaka !







xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt =)

2009-06-17 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0