migrän

känner att jag måste skärpa mig lite med bloggandet .
min besöksstatistik har minskat väldigt mycket . aoush!

igår målade jag och joel huset hela eftermiddagen .
sen fick jag värsta mirgrän anfallat och visste verkligen inte
vart jag skulle göra av mig själv och jag kan ju inte dricka
brustablette så jag fick ju inget som lindrade det heller .
usch , stackars mig . höll på att dö !

men idag är jag frisk och vi ska åka till vetlanda och kolla på
en ny bil till joel , får se om vi får med oss någon hem också .

skriver mer ikväll då jag måste hoppa in i duschen nu .
slänger in lite bilder ikväll också :)

kyssa

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

åh, vad fin blogg du har! lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-28 @ 11:31:30
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Kashaya

Gick det bra att måla?=)

2009-06-29 @ 13:19:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0