monster

ännu en dag på lovet över .
om man nu får kalla det lov ? så
här efter studenten och allt ? har man
sommarlov då ? hmm .. värt att tänkas på !

är helt slut nu efter en halvtimmes lång tur med
mitt monster till valp . hon blir verkligen helt
galen , fattar inte hur hon orkar . haha .
sen blev det lite bad och det gillade hon inte ..

nu blir det att hoppa ner i sängen och kolla
färdigt på twilight som jag påbörjade tidigare
idag men lyckades somna ganska så snabbt :P


godnatt allihopa :)

Kommentarer
Postat av: flyktsoda

Haha, min hund är inte så förtjust i att bada heller. Efteråt ser jag alla rivmärken jag har på kroppen xD

2009-06-18 @ 08:06:02
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Postat av: LINDA | RALLY - All The Action I Need!

*sv:* haha, jag vaknade nyss =)

händer idag?

2009-06-18 @ 08:32:24
URL: http://konfrontationen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0