natti

nu ska jag ut med melissa en liten sväng så att
hon kan sova hela natten . är så jobbigt att gå ut
och kissa med henne vid 3-tiden . men nu har hon
faktikst blivit duktig och sover hela nätterna och börjar
bli rumsren , förutom när hon är arg för då både kissar
och bajsar hon inte . mysko hund ;)


sen blir det att fortsätta läsa min bok . kanske till och med
hinner läsa ut den . då blir det till att ragga upp den andra
boken så jag kan läsa den också . när jag tänker efter så
är det faktikst väldigt kul att läsa , jag älskar att läsa böcker .
när der regnar , när man solar , när man är uttråkad .. då
är det ju perfekt att lägga sig och läsa en bra bok tillsammans
med lite go musik . fan att jag inte tänkt på det tidigare .




natti natti allt folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0