090316

jag säger att jag inte ska förlåta på en gång . men gör det alldeles för lätt ! måste sluta med det och inte ge mig för hans söta leende . nej , det ska bli skärpning .

blev väckt i morse utav att joel låg och kliade mig på ryggen och myste, jätte mysigt . även att jag ville sova vidare så gick det inte . blev frukost och sen åka ner till stallet , veterinären sa att tamino klarar av en besiktning nästa vecka, så nu är han helt bra typ :)

nu blir det stan med sara , ska sola och lite så . sen ska jag till optikern och kolla min syn med . verkar som att den har blivit sämre, slutade ju med linser ett tag, pallade inte . sen nu så ångrar jag det, har ju ständig huvudvärd och ser knappt raderna när jag läser, blir ofta fel . så kanske kommer hem med ett par glasögon, har tänkt ha både glasögon och linser denna gång, är jobbigt att ha linser på kvällarna och när man är sjuk . men får se hur det blir med den saken :)
ska klä på mig och fixa mitt grisluktande hår , lukten försvinner aldrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0