090331

det är väldigt tråkigt att vara sjuk tycker jag, finns verkligen ingenting att göra .
sitter här nu och försöker skriva om amerian history x , men jag orkar verkligen inte .
måste nog se filmen en gång till och fortsätta att skriva efter det . så nu tänkte jag istället
börja med en annan uppgift , har typ allt kvar att göra . förstår inte , men är väl lärarens fel ,
hon är så mesig och när hon inte säger till en så är det väl klart att man inte lämnar in
uppgiften , men lika bra att fixa det nu , jag vill ju inte ha IG i ett ämne som jag tycker är väldigt
intressant. jag saknar malin!

jenny har verkligen bara skit musik på sin dator , uscha . finns nog inte en enda riktigt bra
låt, vill ha min egna dator här . men är så lat så jag orkar verkligen inte ta mig upp och hämta den .
sen åker jag ju till praktiken snart också så det känns inte som att det är någon mening .

nä nu har jag inte tid längre , får väl ta tag i det här på en gång . har massa annat att göra också .
ni får ha en super dag alla glada människor :)

love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0