19.19

trevligt och träffa mamma idag . men var väldigt nervös eftersom att det var massa poliser ute och hade kontroller, var läskigt. men egentligen, jag hade ju inget att vara rädd för :) klarade mig iaf utan att bli stoppad.

var inne i stan med joel och poddie sen, kollade på massa färg och grejer, eller något . följde bara med i brist på annat att göra. åt god hamburgare också, brukar inte gilla snabburgare men idag gick det ner.

ja, och ikväll antar jag att det blir fest. var ett tag sedan, men man får passa på när man har lite pengar .
så jag tänkte fixa i ordning mig lite nu, sen gå in till knodden och väcka honom :)


P&K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0