90210

nu har jag varit oroligt duktig. pluggat på religonsprovet i ca 5 timmar nu . så nu blir det ett fett MVG imorn, eller ja, hoppas kan man ju göra i alla fall . men eftersom att religion är typ mitt favvo ämne så känns det tråkigt att bara få G!


nu blir det en sväng in i duchen, äta lite mat, läsa igenom religonen en gång till och sedan mysa med pojke, love it!

imorn blir det skola igen, och till råga på allt, en heldag, uscha! har varken sovmorgen eller slutar tidigt en ända dag på hela veckan, men men är inte långt kvar nu .

och jag önskar verkligen att jag hade TV400, vill kunna se 90210!



P&K <3







slänger in en bild på mig, bara för att jag är het ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0