bad person

uscha, jag är en dålig människa. här är man hemma hela dagen,
säger att man ska plugga, men har jag gjort det än? Nää.
har helt enkelt inte orkat. var på capri med grabbarna, token kom som
våran räddning och körde oss dit. tack! sen blev det sängen igen och där
somnade man såklart, illa illa.
men nu är jag helt klart vaken, till och med varit och mockat hos tamino.
så nu ska jag sätta mig och börja med läxorna, har ju en hel del att göra.

bäst att ta tag i det här med skolan om man nu ska kunna söka vidare,
måste göra ett prov i matte b och för att få godkänt, uscha! matte är inte
min grej längre, men jag ska klara det. 
 

jag älskar min joel <3



P&K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0