bye bye högsby, heej kalmar!

efter en lång och tröttsam helg hemma så är man tillbaka
i "storstaden" igen. kommer hit, lägger mig i sängen och tänkte
vila i 5 minuter innan jag går till stallet, men istället somnar jag
och sovar ca. 1 timme. trotts det så är jag fortfarande lika trött.

imorn kommer veterinären och laserbehandlar tamino,
hoppas han blir bra efter några gånger.
sen hoppning i skolan, love it!

gillar måndagar har alltid endast en lektion, och nu är det
hoppning eller tappsko som står på schemat.
resten av veckan är inte lika rolig, uscha.
projektredovisning och prov.. blä!

nu ska jag föna håret och sedan lägga mig och mysa
i sängen tillsammans med bra musik och änglar och demoner.

saknar min pojk <3

P&K <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0