inte som man tänkt sig

tjejkvällen slutade inte riktigt som vi tänkt oss.
blev inte killfritt som det var menat, utan henning, harlad, dennis och emil följde också med.
fast kul hade vi :) shotade massa bailyes, mumma! bättre än tequila till och med.
blev efterfest i villa 3, sjön lite singstar, pratade, försökte få liv i harlad, kollade på lejonkungen 2, somnade
och sedan vi kvart över 5 när vi sovit i typ 1-2 timmar så var det en jävla brandövning, helt onödigt. vi var typ segast av alla, fattade knappt vad som hände, kommer bara ihåg att de där jävla tjutet pep i öronen hela dagen sen.

som tur var så hade jag endast en lektion igår, hoppade higgins, han var duktig :) har endast ridit honom i dressyren så för att hoppa honom första gången så tyckte jag att det gick bra, funderar på att ha honom på fördjupningen nu när rablo ska säljas. resten av dagen blev det vila med film chips, cola och kexchoklad, mumma!

idag har jag varit i stan en snabbis, sen la jag mig i sängen och somnade, sket i skolan. skönt att få sova lite till, var trött efter gårdagen. sen om 2 timmar börjar jag jobba, uscha! men alltid lite kul att få lite extra klirr i kassan.

nu ska jag laga lite mat, vila lite till sedan cykla ner till stallet innan jobbet :)

lägger in lite bilder från onsdagen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0