lördagkväll

kvällen var otroligt rolig och trevlig :)
det måste göras om snarast , dansade typ hela kvällen . buggade även lite, även att det gick mindre
bra . är inte lika lätt när man är onykter , men va fan kul var det .

gårdagen var mindra bra, shit va bakis . var så jag knappt orkade upp till jobbet . men jag klarade vaknade tio i 7 och vid 7 var jag där nere, inte illa tycker jag . sen blev det hem och sova, mc donalds, jobba sen pizza lite senare . men efter pizzan så mådde jag kanon bra igen, det var så att jag var sugen på att gå ut igen :)

nu är det dax för skola igen , suck . först så kommer hovlsagaren också .
det sega är att vi bara har massa hovslagar skit hela dagen , inte så kul . men måste man så måste man .

hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0