men hallå snälla

måst folk alltid lägga sig allting man gör ?
sköt erat eget liv istället för att bry er om vad jag gör och inte gör. tack!

kvällen igår var trevligt :) blev en runda till öland, olas 18års fest .
jag vet inte vad jag ska säga mer än att det blev en lyckad kväll :)


och nu sitter man här , har precis sålt tamino . just nu så känns det bara väldigt skönt , men jag
antar att sorgen kommer att komma i efterhand . att aldrig mer få se min lilla pojke :(
kommer nästan en liten tår i ögat nu när jag skriver detta . kommer sakna honom mycket!

nu ska jag fortsätta med att göra absolut ingenting , ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det får man hoppas att det var //

2009-04-08 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0