stress ?

precis allt är stressigt !
på lördag är det balen och jag vill inte ens gå längre ..
måndag , tisdag är det skolmästerskapen och det känns inte
som att vi har förberett det ordentligt ..
till sist studenten på onsdag .. känner mig inte redo för det .
alla tycker det är så himla kul , men är det verkligen det ?
kommer man inte att sakna skolan ? hur kommer kontakten med alla
underbara vänner vara ? gråter ju av bara tanken på det =(


varför måste jag vara så jävla snäll hela tiden ? varför kan jag inte bara säga
vad jag tycker och tänker ? jag är ju alldeles för jävla rädd !
önskar ibland att jag var lite tuffare och vågade säga mer än vad jag gör ,
men nää .. jag sitter här med mina problem och vet verkligen inte vad jag ska
gör när jag egentligen vet precis hur jag vill ha det !
men en dag kommer det , då ska jag ta mod till mig och säga precis som det är
och vad jag vill .. det kommer med tiden jag lovar!



får väl be om ursäkt för att jag bara skriver deppiga saker, men är inte
riktigt på mitt vanliga humör och mår bara skit hel tiden. så ni får stå ut med
mitt klagande!


godnatt pusss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jessika...att vara snäll jämt hjälper ingen...absolut inte dig själv. Våga säga det du tänker och känner oavsett hur mottagaren kommer att reagera...Det är inte VAD du säger utan HUR du säger det, som är det viktiga. Du kommer att må SÅ mycket bättre sen....och faktiskt inse att du är skitbra:-)



kram

M

2009-05-15 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0