090405

jag känner mig så tråkig , vet inte riktigt vad jag ska blogga om .
så nu skriver jag bara för skrivandets skull .

sista tävlingsdagen idag, väldigt skönt . så imorn behöver man inte gå upp förens vid kvart i 7 typ.
och för oss är det väldigt sent med tanke på alla andra tidiga mornar .
sen för övrigt bli det en väldigt lugn dag här, väldigt skönt .

tror att jag har åkt på att bli sjuk igen , mår inte alls bra just nu ..
hade bara velat köra hem på en gång och lägga mig i sängen och bara
soova . är inte alls skönt att sova på en tältsäng =/
fast sen kan de bero på att jag blev väckt vid halv 1 i natt , tack albin ;)
var ju lite svårt att somna om igen , men vad gör det !


dax för att plugga lite inför hästskötarexamen tror jag, suck!
ha en trevlig söndag kväll .


love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0