äntligen fredag

då har man slutat skolan för denna vecka .
känns inte som att det har hänt något speciellt ,
har typ inga lektioner .. men det är väl så innan studenten .

förlåt grabbar om vi råkade få några smågrisar att
rymma , men det var inte vårat fel (a)
fast ska jag vara ärlig så tror jag att de små skitarna
sprang tillbaka in i hagen igen :)

snart är det dax för lunch och jag är så satans hungrig .
sen blir det en runda in till stan och "handla" lite!
träffa mamma och syrran också , alltid lika trevligt!

får se om jag har någon mer tid för datorn , annars får ni ha
en trevlig fredagkväll , för de ska vi brudar ha i alla fall :D

kyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0