har inte lust

nä har verkligen inte lust till att blogga idag . gör det mest för att jag inte har något bättre för mig
eller så har jag helt enkelt inget liv , vad vet jag ? 

dagen började med att man jobbade , gick fort idag . var tydligen en praktiank från vreta här .
sen fick jag rida silverstone, och jag har verkligen sagt hela veckan att det var jag som skulle få
rida igång honom och jag hade helt rätt! efter det blev det lite dressyr på rablo i paddocken , stel
som en pinne och lat . blää! fick ett jävla ryck också men har äntligen kommit på hur man får
stopp på honom på en gång .

sen fick jag skynda mig att åka hem till högsby . det bar av till tandläkarn , fy fan vad hemskt!!
hade inte ett ända hål och jätte fina tänder , de skulle jag var nöjd över . men hade tydligen tandsten
så nu blir det till att använda tandtråd varje dag , jobbigt!

nä nu har jag inte tid längre , måste till ica och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår . sen slänga min i
duschen och städa matildas rum också , usch va mycket det blev på samma gång .

får se om jag hinner skriva mer ikväll ..

loove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0