17 augusti 2oo9

god förmiddag <3
dagen började inte som planerat , suck . men det var faktikst så att mamma och c skulle ta ut båda hundarna på en lång promenad så då lät jag melissa vila nu på morgonen . det ledde även till att jag sov till halv 10 istället , sorry ! men jag är pigg i alla fall , åt en ordentlig frukost med morotsbröd och proviva skogsbär , muma !

för övrigt så har jag inte en aning om vad jag ska hitta på idag , hm . tänkte i alla fall planera lite packning och sådär . kolla om jag behöver köpa något nytt . fast har redan bestämt mig för att köpa den knubbiga lila lampan på ikea . jag älskade den . ååh ge mig den på en gång !

dax för tandborstning . hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0