19 augusti 2oo9

hej <3
gårdagen var underbar . förstår inte varför man alltid bryr sig mer om sin älskling när man inte har träffats på ett par dagar , någon som förstår ? men tyvärr åkte j väldigt tidigt i morse jag som hade velat ligga och mysa hela dagen . men icke sa nicke . men så fort jag har tid så åker jag till kalmar :)

just det , igår när jag och mamma skulle gå ner till tvättstugan och hänga tvätt så upptäcker hon något stort på golvet . jag som är livrädd för smådjur och dylik springer upp . för tro det eller ej , det är en bamse padda . fy satan . jag har aldrig sett något liknande . så härefter kommer jag aldrig gå ner i källaren ensam , för vem vet . det kanske finns fler .


 
inte den på bilden , jag förmådde mig inte att ta någon bild den var för läskig . men ungefär i den storleken . säkert större.

har vaccinerat smirnoff idag ockå . han var riktigt duktig . så nu hoppas jag att han är lugn i ett par dagar . för melissa sov ju i 2 dagar efter hennes vaccinations spruta . haha .

nu ska jag lägga mig framför tvn, har huvudvärk idag också . tusan !


Kommentarer
Postat av: Malin

EW jag hatar grodor ><

Lyckades trampa på en engång med, han klarade sig men jag fick traumatiska minnen xD

2009-08-19 @ 16:09:42
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0