20 dagar

inte förens nu när jag ligger här och snart ska ringa till skolan
så inser jag att det bara är 20 dagar kvar tills den börjar . alltså
20 dagar kvar tills flytt . shit ! var jag inte nervös innan så är jag
det nu . precis lika nervös som jag är för att ringa och prata med
internarföreståndaren , hjäälp! vaför är jag en fegis ?

snart är det kalas också för lilla patricia , hon fyller 15 idag . grattis!
är inte sugen på kalas , det betyder att jag måste sminka mig ,
fixa håret och greja . suck . men det är alltid mysigt med lite
kalas med mat och kaka .

ska fortsätta gräva ner mig i min gossip girl bok . eller syrrans
bok . eftersom att vädret inte tillåter något annat . varför kan det
inte bara vara sol hela tiden ? får väl bli lite solarie solning nu
innan skolan börjar , kan ju inte komma och se ut som en blekfis .
och tro inte att jag tycker om att sola solarie , det är livsfarligt . men
jag bryr mig nog alldeles för mycket om utseendet än att bry mig
om det , tyvärr !


Kommentarer
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra :)

Va gör du då?

2009-08-11 @ 16:43:31
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0