5 augusti 2oo9

godmorgon kära vänner :)
onsdag idag , suck . annars brukade man längta till onsdagar när
det var fest på gp och nu vad gör man ? sitter hemma varenda onsdag .
förhoppningsvis så blir det en pubrunda inom en snar framtid . är ju
så jobbigt när alla bor på olika håll , men det kommer vi att lösa vi
löser ju allt , eller hur tjejer ? ;)

idag kommer det ännu en valp hit , en lite labbe valp har jag för mig . får
se hur det går . blir väl massa bus haha . och jag ska ta massa bilder .
för valpar är det bästa jag vet :) underbara små söta varelser . mys !

nu ska jag fortsätta kolla på gossip girl . hann bara med 1 och ett halvt
avsnitt igår sen somnade jag . haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0