6 augusti 2oo9

god morgon dear people :) <3

ännu en solig dag och jag är pepp som fan . trots en jävla menskvärk ,
men vem har sagt att man inte kan ha kul för det ? vaknade vid sex i
morse av melissa kunde inte somna om förens åtta typ så vaknade
jag vid nio , så det blev en ovanligt tidig morgon för min del . men är
alltid skönt , har ju en hel del att göra idag också .
- packa
- måla naglarna
- duscha , raka benen och fila fötter
- fixa i ordning sig inför kvällen
vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt till klockan 4  . ska även hinna
med att ta hand om både smirnoff och melissa . men det ska nog gå
kanon bra , annars får jag väl slå dom med en stekpanna i huvudet
så att dom somnar (a) haha . nä det skulle aldrig falla mig in . men
ibland kan det vara lite frestande som typ klockan 6 på morgonen ;)

nu blir det till att börja med min lilla lista .
vi hörs under dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0