barnkalas

nja inte riktigt kanske . men vadå är man inte barn när man är 15 år ? egentligen så borde man vara det , men hur många i dagens sammhälle beter sig som ett barn i den åldern ? många utav dom beter sig som att dom trodde dom var vuxna fast dom är långt ifrån att vara det . jag var inte gudbarn jag heller när jag var 15 men för det så trodde jag inte att jag var vuxen . men men , nog pratat om det . egentligen så har jag inte tid med det här . har lite bråttom . fast jag är snabb när jag gör mig i ordning ...

så nu drar vi iväg på kalas :) får se när jag kommer tillbaka . men har ju hundarna hemma och dom klarar sig ju inte allt för länge . så jag uppdaterar så fort jag kommer hem :)

love ya <3

Kommentarer
Postat av: s e n s u e l l t

Hej! Du är nu en av de tävlande i min blogg. För att bli månadens blogg gäller det att folk röstar på dig. Tipsa dina läsare om att du är med i tävlingen så kanske det blir du som får en länkning i en månad på min blogg!

2009-08-11 @ 20:29:21
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0