djursjukvårdare nästa !

jag är överklycklig . har suttit här och deppat hela dagen för
att vädret har varit uselt , värsta ovädret . sen startar jag datorn
kollar in mejlen och upptäcker att jag fått ett mejl från skolan ,
shit tänkte jag och vågade knappt läsa det . men jag hade tur .
jag kom in!! trodde verkligen inte att jag skulle göra det . yeey!
så nu blir det till att börja packa igen , och jag som inte ens har
packat upp sen jag flyttade hem från torpet <3
31 augusti 10.00 börjar det , och då börjar livet som skåning ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS! :) Kom de andra också in?

2009-08-10 @ 19:33:34
Postat av: Ida (Din ex-fru)

Jaaa! Grattis! Nu kommer alla flytta till skåne ju! Då kan vi ju leka ibland :) Pöss o Kräm!

2009-08-11 @ 10:23:23

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0