ge mig ett eget hus på landet ...

förlåt , för mitt senaste arga blogginlägg . har en tendens att bli såna nu . men jag är uttråkad, lättretlig och otroligt trött på allt som har med livet att göra . suck ! önskar att jag hade ett eget hus på landet med massa hästar där jag kunde rida ut när jag ville och ta med mig min hund precis överallt .

men nu har det löst sig lite , joel får lite ledigt i morn och kommer hit . tack tack tack ! lär ju inte vara många gånger vi hinner ses innan jag åker . tyvärr . men sånt är livet man väljer antigen karriärer eller kärleken . jag hoppas ju på båda . men jag vill ha en karriär och inte sluta som mamma . får hoppas att jag lyckas . för jag vill ju inte förlora kärleken på köpet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0