i'm dead !

jag är hungrig . men vad ska man äta idag då ? hm . mamma !!

nähä , har suttit vid datorn hela morgonen kollat på gossip girl , som förövrigt är sjukt bra . tack blondinbella för sid tipset :)
funderat på att ta tag i dagen nu . men har ingen lust . har huvudvärk för att det är åska i luften igen . men för mig får det gärna regna . speciellt mycket över karslborg i vassmolösa typ i alla fall . men det är väl bara att hoppas på det bästa , så min stackars pojk slipper köra hönsskit från danielsson . haha . kan inte lukta gott .

nog om det . jag hör av mig ikväll . tänkte slänga upp liter bilder och dagens låt framöver också . jag har varit dålig på det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0