ingen rubrik .

nähä , nu sitter man här som vanligt . datan laggade så jag gav upp
gossip girl tittandet . så vad ska man göra till resten av folket kommer ?
duscha kanske ? ja det blir nog det . skulle vara skönt att frächa till sig
lite grann . sen sitta ute i solen . för tro det eller ej , nu skiner solen igen .
jag blir lika glad varenda gång jag ser den . haha .

sen blir det väl packning resten av dagen . känns om att jag har massor
att göra men inte kommer hinna med hälften utav det . men det är bara
att kämpa på . har beslutat mig för att om jag kommer in på djursjukvårdar
utbildningen så ska jag ta tag i mitt liv . för nu vill jag och jag vet att jag kan .

bye så länge <3

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Ha en bra dag! =)



Nu är dagens låt uppe hos mig! =) vad tycker du ? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/jonas-brothers-fly-with-me.html#comment

2009-08-05 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0