kinder, toblerone & solo <3

hemma från hulsfred . mys med kladdkaka och glass det var gott . lägenheten hade blivit riktigt fin faktikst . trots att jag ärligt talat hatar som gula köklukorna . men det är väl en vane sak . jag kommer ju inte vara där så särskilt ofta . blev i alla fall 3 kinderägg, en toblerone blanding och en solo tidning rikare på willys . så nu innan j kommer ska jag lägga mig och läsa den . även vila mitt stackars huvud som håller på att ta kol på mig . dax för användning av mina glasögon . japp !

hinner nog inte blogga mer idag . men ha en fin tisdag kväll <3

Kommentarer
Postat av: julia

så mysigt det låter med godis och solo =)

kram

2009-08-20 @ 18:46:51
URL: http://juliamelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0