låångpromenad .

efter cirka en timmes promenad med hundarna så  har dom fortfarande energi . förstår inte vad som får all energi ifrån . hade det varit jag som lekt och sprungit hela dagarna så hade jag varit helt död vid det här laget . haha . men dom bara fortsätter , eller ja just nu ligger melissa och tuggar på ett ben i min säng så hon lär vilja sova snart . skönt , för det vill jag också göra börjar bli riktigt trött nu .

tacogratäng , kaka och tårtan hos patricia och linda var kanon gott . en riktigt trevlig liten tillställning, eller ja kalas . haha . önskar att det inte var så lång tid kvar tills jag fyller år . suck . tänka att fylla 20 få massa pengar och presenter . är så tråkigt att fylla år nära julen för det tar liksom ett år till innan man får fler presenter . men men , är ändå skönt att fylla så tidigt , man kan ju skryta inför dom andra att man får handla på systemet innan dom . hehe .

nähä , nu blir det sängen läsa gossip girl och mysa med melissa .

natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Patrik

Kan du inte lägga in ett halvårsfirande på sommaren (mitt emellan födelsedagsfirandet) så du kan få lite extra presenter då?

2009-08-11 @ 23:05:24
URL: http://metrobloggen.se/tellus
Postat av: Gurkiss

Hej...



Trillade in hit till dig så jag ville vinka hej innan jag går vidare.

Snygg blogg.



Ha de gott

// Gurkiss

2009-08-11 @ 23:09:11
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0